Saturday, August 27, 2011

.. Si Mulut Kecik & Pp Ping Pong ..

hye korg ! msti korg eran kn tgk tajuk yaa ??
Si Mulut Kecik & Pp Ping Pong .. hee... ku mok cta.. ari tok ku happy ilak2 .. :D
27/08/2011 <-- tarikh tok aa... tarikh bla i'm TAKEN ! ^^
taken by Si Mulut Kecik .. ehee...
tauk mulut kecik ea sapa ? nya ea adalah Syahrizan .. sma skul ngn aku..
ehee... aku nunggah nya mulut kecik coz muka nya cute + mulut nya kecik baa.. ahaha.. genk aku juak nok bgk gelaran ea :p
first knl rah fb.. nya genk mangkuk... hihi... then mekorg text & temu.. kira tiap kali time rehat mekduak akn temu.. x kira laa tertemu or mmg mok temu.. ahaha.. tp nya polah ku happy doe.. :p
then ari marek nok kesah ada org luahkn perasaan ea.. nya laa org yaa.. pujaan hati ku.. bahaha... sot suda.. first time grk ngn miak sma skul.. neves + happy doe..
x sbr mok temu nya lekak raya.. ahaha.. genk ku nok len ya pa gk.. bla dh tauk mekduak secara rasminya grk.. suk laa cdak nya sakat aku.. xpa xpa.. jnji korg happy.. ahaha.. xD
oh yaa.. msti korg tertyk2 sapa Pp Ping Pong ea kn? ya laa gelaran nok nya bgk kt aku.. nya pdh.. pp aku tembam.. ya nya nunggah aku pp ping pong... ahaha... xmk ngalah nya ea.. k laa...
smpe ctok jak cta ku.. xmk cta pnjang2.. poret org lak.. ahaha..
tenkz poe reading ! :D