Friday, August 26, 2011

Kesah Hari Ini - 26/08/2011-

hye kawan-kawan ! :D ada baca tajuk atas yaa ? ehe :3

kesah ri tok .. ada yg polah ku happy alu2 :D n ada yg polah ku sad :(
mok tauk knk ? meh ku cta ..

perkara yg polah ku sad :(
- ri tok last skul .. soo .. aku cdg mok tego suma org nok ku knl n ucap samat ari raya kt cdak .. tp malang nya genk2 ku suma x skul .. sad doe .. :( 
dh la lonely alu tekk .. sorg2 lepak rah tangga kelas aku sia .. huhuhu .. last day tgk muka dak mr.A , dak L.A.K n dak C.K.M .. ( jeles genk ku mun cdak tgk ku nulis nama cdak ctok ) :p
dh la tpon pujaan hati ku osak ..  xpat nk text .. :'( huu .. aku arap2 laa pujaan hati ku ea dpt join mekorg jln time raya ketiga lak .. yahh .. alu juak nk nunggah nya "pujaan hati" .. ahaha..

perkara yg polah ku happy ilak2 ari tok :D
- pagi tek nk .. aku tgh khusyuk2 polah nota lam kelas .. then .. "nya" dtg .. first2 kaka kdak biasa jak mekorg ..tp aku maseh eran knk nya ttiba agak aku pagi2 rah kelas .. then aku tgk "nya" kdak nabes jak .. ku tyk laa knk .. then nya tuka topik .. mengarut x tntu psl .. tp cute nya doe .. ahaha .. :p
pasya .. nya confess ngn aku .. yahh .. nang terkesima aku bila nya confess .. ku nyk laa .. nya cyez or men2 jak .. then nya pdh .. nya cyez .. dude .. cyez laa .. aku nang happy doe ! ;D
ahaha.. pujaan hati ku pdh nya suka ku.. pa gk genk ku.. cdak nya soh aku grk.. apuu.. nang x sbr2 cdak tok.. bahaha...  aku x kesah.. tp tok first time laa org confess face2face ngn aku.. dh la org ya org nok ku suka... bahaha... sot aii.. >_______<

bh bh .. ya la cta nya .. ahaha.. boh poret bila korg baca tok hoo :p
blog aku kesah aku.. oke oke ? tenkz poe reading ! :D